Digitalizare Rosetti RR

Descrierea produselor si serviciilor achizitionate prin proiectul DIGITALIZARE ROSETTI RR

  1. Laptop Business – 1 buc.

Sistemul va fi utilizat pentru digitalizarea activitatii companiei, in vederea colectarii datelor direct din santiere si transmiterii datelor in sistemul companiei pentru eficientizarea procesului decizional.

  1. Multifunctional laser A3 Color – 1 buc.

Va fi utilizat la digitalizarea documentelor primite, stocandu-le pe serverul de fisiere pentru a fi accesate oricand si de la orice punct de lucru, precum si pentru tiparirea documentelor necesare in format fizic.

  1. Laptop Business – 1 buc.

Sistemul va fi utilizat pentru crearea si gestionarea conturilor de social media ale companiei, precum si crearea si publicarea de continut pe aceste platforme. Totodata, se are in vedere si interactiunea cu clienti potentiali si actuali prin intermediul retelelor sociale.

  1. Desktop PC Business – 1 buc.

Sistemul, cu cele 2 monitoare, va fi utilizat pentru extragerea si analiza de informatii din teren prin intermediul dronei profesionale in scopul obtinerii unor situatii de lucrari in timp real.

  1. Smartphone Business – 1 buc.

Va fi utilizat pentru a urmari in timp real noutatile privind finanțările europene pentru a avea in vedere toate oportunitatile existente, alaturi de detaliile necesare contractarii de noi lucrari, precum calendarul finantarilor, o retea de furnizori si consultanti, dar si alte functionalitati.

  1. All-in-One Business – 2 buc.

Gestiunea relatiei cu clientii utilizand o platforma CRM (Client Relationship Management), urmarind buna desfasurare a activitatilor de constructii prin prisma unor informatii in timp real despre nevoile clientilor si stadiul prestariilor serviciilor catre acestia. Al doilea sistem va fi utilizat impreuna cu pentru crearea si editarea de documente in cadrul aplicatiilor de software de birou, avand la dispozitie un spatiu generos de stocare in cloud securizat, precum si pentru comunicarea oficiala cu tertii prin intermediul serviciului de email, alaturi de organizarea de sedinte si alte evenimente utilizand calendarul inclus.

  1. Monitor 27″+ – 2 buc.

Cele 2 monitoare, conectate la sistemul desktop, vor fi utilizate pentru vizualizarea informatiilor obtinute din teren prin intermediul dronei profesionale in scopul obtinerii unor situatii de lucrari in timp real.

  1. Smartphone Business – 1 buc.

Va fi utilizat atat pentru gestiunea relatiei cu clientii folosind platforma CRM pentru informatii in timp real despre nevoile clientilor si stadiul prestarilor serviciilor catre acestia, dar si pentru comunicarea cu tertii prin intermediul serviciului de email, alaturi de organizarea de sedinte si alte evenimente utilizand calendarul inclus.

  1. Sistem stocare in retea, accesibil din Internet – 1 buc.

Acest sistem va fi folosit pentru crearea unui cloud privat de stocare date, situat la punctul de lucru al companiei pentru acces local in reteaua proprie, pentru stocarea si accesarea de fisiere, dar si de la distanta, in mod securizat prin Internet. Aceste lucruri vor conduce la organizarea optima a activitatii prin digitalizarea operatiunilor curente – conceptul de “paperless office”, precum si la optimizarea fluxului informational al companiei in vederea eficientizarii procesului decizional.

  1. Sistem portabil pentru stocarea de copii de siguranta a datelor in mod offline – 1 buc.

Acest sistem portabil este conceput pentru stocarea de copii de siguranta a datelor companiei in mod offline, avand un rol esential in mitigarea riscului de incendii, inundatii, atacuri cibernetice, inclusiv ransomware etc.

  1. Drona profesionala cu sistem RTK – 1 buc.

Drona profesionala cu sistem de imagistica multispectrala + RGB cu transmisie imagistica fluida, cu sistem RTK pentru pozitionare precisa si un kit de baterii + incarcator
Drona permite departamentului de constructii să digitalizeze șantierul, oferind o serie de produse finisate care pot fi utilizate pentru analiză, evaluare și luarea deciziilor in timp real: harti 2D/ortomosaic, reconstructii 3D si masurari volumetrice. Drona poate colecta o multitudine de informații într-un singur zbor, inclusiv imagini vizuale și date georeferențiate, care pot fi procesate în hărți și modele de inalta precizie. Drona constituie un dispozitiv conectat la Internetul Lucrurilor (IoT), avand functionalitate cloud pentru salvarea datelor preluate si in acelasi timp pentru a fi programata in vederea realizarii anumitor sarcini specifice in mod automat.

  1. Laptop Business Pro – 1 buc.

Sistemul va fi utilizat de catre management in cadrul procesului decizional, avand acces la toate sursele de date existente in companie – email, calendar, toate fisierele salvate, informatiile din teren obtinute cu ajutorul dronei profesionale, aplicatia de contabilitate, platforma CRM, oportunitatile oferite de diverse finantari, retele sociale etc.

  1. Sursa neintreruptibila (UPS) – 2 buc.

Vor asigura protectia sistemelor desktop la fluctuatii de tensiunii, asigurand astfel evitarea pierderilor de informatii si a defectarii componentelor hardware.

  1. Router wireless cu VPN – 3 buc.

Echipamentele de retea vor fi utilizate pentru interconectarea sistemelor companiei si asigurarea accesului la platformele CRM, webmail si office din cloud, precum si la resursele locale existente.

  1. Solutie CRM

Solutia CRM va permite gestiunea relatiei cu clientii, urmarind buna desfasurare a activitatilor de constructii prin prisma unor informatii in timp real despre nevoile clientilor si stadiul prestariilor serviciilor catre acestia, optimizand deciziile manageriale.

  1. Website – prezentare

Site-ul va permite cresterea vizibilitatii companiei in vederea diversificarii gamei de clienti, prezentand o descriere a companiei, precum si a serviciilor pe care le presteaza. De asemenea, va exista o componenta interactiva ce va permite clientului sa-si estimeze costul unor lucrari ce vor putea fi contractate.

  1. Microsoft 365 – abonament 36 de luni

Aplicațiile Office, Spațiu de stocare în cloud securizat de 1 TB per utilizator. Serviciile in cloud vor fi utilizate pentru crearea si editarea de documente in cadrul aplicatiilor software de birou, avand la dispozitie un spatiu generos de stocare in cloud securizat, precum si pentru comunicarea oficiala cu tertii prin intermediul serviciului de email, alaturi de organizarea de sedinte si alte evenimente utilizand calendarul inclus.

  1. Aplicatie SaaS – eligibilitate – abonament 12 luni

Va fi utilizata pentru a urmari in timp real noutatile privind finanțările europene pentru a avea in vedere toate oportunitatile existente, alaturi de detaliile necesare contractarii de noi lucrari, precum calendarul finantarilor, o retea de furnizori si consultanti etc.

  1. Audit îndeplinire criterii DESI – Micro

Beneficiarul va prezenta la ultima Cerere de transfer un Raportul tehnic IT întocmit de un auditor independent / entitate care are ca domeniu principal de activitate consultanță în tehnologia informației și care va certifica faptul că implementarea proiectului a condus la îndeplinirea criteriilor DESI asumate prin proiect.

  1. Curs Competențe digitale – 1 persoană

Curs obligatoriu conform ghidului în domeniul IT pentru persoanele responsabile cu conducerea și controlul întreprinderii, cursuri care au rolul de a-i ajuta pe aceștia să conștientizeze rolul digitalizării în creșterea si dezvoltarea activitatii întreprinderi.

  1. Curs Social Media – 1 persoană

Cursul va instrui salariatii in mod concret in activitatea de creare si gestionare a conturilor de social media ale companiei, precum si crearea si publicarea de continut pe aceste platforme, dar si interactiunea cu clienti potentiali si actuali prin intermediul retetelor sociale.

  1. Publicitate proiect

Beneficiarul este responsabil de îndeplinirea obligațiilor cu privire la măsurile legate de vizibilitatea fondurilor din partea Uniunii Europene, inclusiv atunci când este cazul, afișând emblema Uniunii Europene și o declarație de finanțare corespunzătoare cu următorul conținut: „proiect finanțat de Uniunea Europeană-NextGenerationEU”, precum și prin oferirea de informații specifice coerente, concrete și proporționale, cu respectarea prevederilor Manualului de identitate vizuală a PNRR elaborat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene. Acceptarea finanțării conduce la acceptarea de către Beneficiar/Structura de implementare a utilizării, pentru toate materialele de informare și comunicare a prevederilor Manualului de identitate vizuală a PNRR. Beneficiarii sunt responsabili pentru informarea publicului despre proiectul derulat, cu finanțare din PNRR. Beneficiarii trebuie să respecte și următoarea măsură minimă de informare și comunicare a Proiectului: „Apel de proiecte gestionat de Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență al României”.